Aeriel

Såååg ni!? Såg ni!?!

Jag dör. Finss det något pinsammare än EMD??????? Ja, jag behöver precis så där många frågetecken, för jag dööööör! Det var en sådan besvikelse när jag äntligen lyckades se ett "Så ska det låta" avsnitt. I love the show! Love it! Och det andra laget var underbart, måste ta reda på vilka de är.

GAAAAH!

EMD är så jävla nöjda med sig själva, får hela programtiden att spenderas på dem, de sjöng "sina egna" låtar, det var så intränat, det var så falskt, det var så ego och framförallt genomskinligt! Kalle och jag låg och skrek åt tvn halva programmet; "Hur kan de vara så pinsamma!", "Varför har inte skiten klippts bort?", "De måste ha betalat någon!".

Jag avlider.

[Bild saknas på grund av kväljningsrisken]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback