Aeriel

Linköpingsresan

Mycket film, sjukt mycket godis.

OTREVLIGA JÄVLA URINVÅNARE. Hur fan(!) kan resten av Sverige påstå att det är i Sthlm som folk är dryga och omöjliga att umgås med?? HUR!?

Asmysig och kul förfest som lite snöppligt slutade på toalettgolvet runt 00:00 (it wasnt me and I have the pictures to prove it!) Blev dessutom firad med partyhattar och megabalong.

På IKEA som vi bara gick in på för att vi ändå var där hittade jag bordet jag vill ha, på utförsäljning!! Tack IKEA för att den infon finns på nätet!(ironi). Så jag lyckades få bordet jag vill ha(fanns bara 4 st kvar!) 300 spänn billigare. Wohoo!

Gick på husesyn hos världens bästa Amelie som har världens finast inredda lägenhet. Är så avundsjuk på folk som kan inreda! Mitt hem ser ut som en loppmarknad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback