Aeriel

Änglar och Demoner

Andra filmen i den omåttligt populära Da Vincikoden serien.

Inte alls lika bra som den första. Nu är inte det här min typ av film men den första kunde i alla fall vara riktigt spännande emellanåt. Änglar och demoner är snäppet för orealistisk för att det ska kännas pirrigt i magen och istället så stör jag mig om och om igen, "Meh! På en timme?! Sääääkert". Den är även sjukt förutsägbar. Så fort jag såg en karaktär så var det liksom "Jaha, han är en sån där som kommer dö", "Där är den riktige skurken", "Han ska inte alls på något nytt uppdrag... han kommer bli förrådd och mördad av sina egna".

Den SUGER inte. Stolthet och Fördom med Kiera Knightly söööööög så man ville dö. Änglar och Demoner går att titta på.

Känns skumt att Tom blivit så gammal! Forset Gump gick på tv härom dagen
och jäklars vilken skillnad. Jag hänger inte med.

bilden är tagen från google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback