Aeriel

Tänker drömma lite

Förr var jag alltid avundsjuk på och beundrade de som jobbade livet ur sig och levde som råttor för att sedan kunna göra helt fantastiska resor i 6 månader. Inte för resandets skull utan för moralen. Har aldrig kännt det där suget att jag bara måste ut och se världen (kanske ska tillägga att vi i familjen åkt på flertalet skidsemestrar, londontrippar, sommarveckor till Gotland, varit på Gran Canaria och lite ströställen i övriga Västeuropa... kan spela in lite) eller åka på suparresor med polarna. Det har inte varit min grej.

Men nu när jag blivit gammal... faaaan! vad jag längtar efter solsemestrar och exotisk kultur. Jag ska verkligen försöka spara semester i år. Jag ska spara semester i år! Sen i höst/vinter ska jag spana varje dag efter bästa och billigaste sista minuten resorna. Siktet är inställt på Thailand eller Afrika, minst två veckor.

Alla bilder är tagna från google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback