Aeriel

Nytt år

Julen bringade mycket fina klappar som vanligt. Fick bland annat:

  • En fotoskrivare från HP med alla tänkbara bra funktioner (måste köpa ett nytt skrivbord så att den får plats bara)
  • Fotopapper och extra patroner
  • Törnrosa
  • Svärdet i stenen (fan vad bra den filmen är alltså)
  • Origins (film)
  • Stekpanna
  • Presentkort på coop
  • Presentkort på IKEA
  • 4 muggar designade av Lasse Åberg (julmuggar, så jag kan packa ner dem i en låda tills nästa år utan dåligt samvete... de är jättefina men jag har redan typ 50 muggar)
  • Tårtfat (tyvärr är det spårlöst försvunnet... det har väl party tillsammans med min internetbankdosa)
  • Historisk världsatlas (ja... jag önskade mig den)
  • T-shirt (av syrran... den framhöver varje härlig valk från hals ner till höftern)
  • Gråvit sjal
  • En hel del brödkorgar
  • Bärbar hårddisk till datorn
  • Lerpanna att ha i ugn
  • Allmanacka
  • Pengar
  • Lakan
  • Kryssning till Åland
Jag skriver "bland annat" utifall att jag skulle missat något. Fick lite småprylar också såsom godis från China town, London, och en snögubbemjukis.

Aja, måste gå och lägga mig så jag orkar upp till banken imorgon. Måste sätta in julklappspengarna så att jag får cash på kontot. Som sagt så har mitt tårtfat och internetbankdosa åkt på privat semester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback