Aeriel

När blir man för stor?

Jag har upptäckt att jag slutat med en massa av mina favoritsaker sedan... ja, jag vet inte!

Spelar knappt spel längre. Tycker inte att nya spel är värda pengarna. Tröttnar snabbt och även om jag lyckas spela igenom spelet så vill jag inte längre spela om det som andra klasser.

Jag går inte till serieteket längre. Kunde sitta där i timmar och läsa en massa konstiga grejer eller för att desperat se om inte boken jag väntade på skulle lämnas tillbaka under dagen. Bland annat hittade jag en serie skapad av en tysk homosexuell man som skrev om just homosexuella män. Skitrolig. Han kanske inte var tysk förresten... kommer inte ihåg.

Jag brukade gå på bio var och varannan dag, mitt i veckan och mitt på dagen. Det som är bra med att gå mitt på dagen mitt i veckan är att det nästan aldrig är något folk! Det känndes helt jävla underbart att ha nästan hela Saga biografen för sig själv.

Sergelstorg-SFbokhandeln. En sträcka jag gått fler gånger än vad jag haft sex. Jag tyckte att det var så totalt värt det! "ÅH, det är inte långt alls, det går så fort." Det var så roligt på SF-bokhandeln. Jag önskade mig ALLT.

Läsa... läser inte ens varje ord i en manga längre.

Idag har jag aldrig tid för något av ovanstående. Jag hinner bara inte. Jag orkar bara inte. Vad fan har hänt med mig? Jag är 24 år gammal och har inte en ungjävel så långt ögat kan nå.

Varför tråkar jag bort mitt liv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback