Aeriel

Karl hjärta Erica

Foki har en rolig tävling på sin blogg just nu! Gå till inlägget för att delta.

Du tävlar om ett fint kärlekssmycke som kommer levereras i god tid till Alla Hjärtans Dag och är en perfekt present... men om jag blir den lycklige vinnaren så behåller jag det nog själv, mohahaha. Halsbandet, som finns i silver eller guldpläterat silver, är ett namnsmycke från Betties Galleria.


Bilden är tagen från fokis.se



Själv skulle jag vilja att halsbandet var i guldfärg så att det matchar förlovningsringen :)
och jag vet att Kalle skulle bli skiiitglad varje gång han såg mig använda ett sånt här halsband, för han är en romantiknörd som efter drygt två år är precis lika galet kär som jag fortfarande är.
(även om jag skulle kunna strypa honom 15 gånger om dagen när han inte städar upp sin jävla skit)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet precis exakt vad du ska säga/skriva/göra för att få mig glad, det är nästan så man blir gråtfärdig! Jag kan inte med ord beskriva vad det skulle betyda för mig varje gång jag såg dig med ett sådant halsband och jag ber om ursäkt för att jag är ett svin och är väldigt tacksam för att du stannat så länge, trodde jag aldrig. Kommer du ihåg vad jag sa till dig den gången då du sa att du var kär i mig? Om inte, så kan jag fräscha upp ditt minne lite senare. Det här kommer du få en kaka för när du kommer hem gumman. Saknar dig!

2010-01-27 @ 17:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback