Aeriel

Vampire diaries och The Seeker

Vilken dynga. Seeker är sååå pinsamt och VD är verkligen för kidsen... det gick knappt att titta på. Vad fan ska mormor titta på då?! (Jag menar mig själv alltså)

Vad fan ska jag titta på?? Har sett alla Vänneravsnitt (nästan, och de jag inte sett har jag på DVD någonstans), jag hoppas på att få special edition av SATC-boxen i födelsedagspresent och jag har tröttnat på Gossipgirl som också är lite för barnsligt för en tant som mig.

Thank god för How I met your mother och Big Bang theory.

Vill avsluta med att kasta lite skit på Lovefilm.se... fan vad sega de är med att ta emot och skicka filmer! SJUKT SEGA. Filmen går iväg tisdag kväll, alltså har de filmen onsdag morgon. TORSDAG EFTERMIDDAG registreras det att jag skickat tillbaka filmerna. ALLTSÅ så får jag inga nya filmer till helgen. SUGER. OCH listan där man ger "wanted status" på filmerna ändrar sig hela tiden! Så om man flyttar något till första prio så är de helt plötsligt på andra prio när man kommer tillbaka! DÅLIGT Lovefilm.se, ni är liksom inget nytt längre.


Thank good for these two!
Alla bilder är från google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback