Aeriel

Jag är så jävla antivapen

Camoflagemönster på kläder och accessoarer, leksaker som ser ut som verkliga vapen, lekar som bara går ut på att döda varandra, leksaker i form av krigsfordon... är det bara jag som blir förbannad? Jag verkligen hatar allt som har med det här att göra. Det är så jävla smaklöst att bära camoflage som mode och att lära sina barn att "krigslekar" är roligt.

Min ena kusin fick absolut inte leka med verklighetstrogna leksaksvapen när han var liten och fick inga i present... men tyvärr så kan inte andra vuxna uppfostra sina barn så han blev faktiskt namecalled av sina kompisar och då pallade min faster och farbror inte med trycket längre.

Tanken är korrekt men vem vill att ens unge ska bli retad för att vara en mes för att h*n inte har något att låtsasdöda sina polare med liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback