Aeriel

Mat

Om man inte blev tjock av att äta skulle jag lätt kunna ha det som hobby. Egentligen så är det redan det. Älskar att tillaga och äta mina favoriter. Lyxa med ost och kex är himmelriket på jorden! Nya snacks och godissorter är roligt och spännande. Jag är hungrig jämt men dagarna känns ändå för korta för att jag ska hinna äta allt jag vill. Salladen är extremt svår att klämma in. Jag längtar tills det gått tillräckligt många timmar för att det ska vara okej att äta igen. Om jag inte kunde hålla mig något sånär skulle jag nog söka hjälp.

Idag när jag och min älskling går till Ica ska jag handla den där nya Marabou-chokladbiten (inte en kaka). Den ska ha karameliserade någonting i sig. Lät gott i alla fall.

bild från Marabous hemsida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback