Aeriel

Cykelpump

Det är konstigt hur lätt man blir ledsen över vissa saker. Helt oberoende av vad som händer i mitt liv runtomkring så blir jag alltid totalt sänkt när min chef ifrågasätter att jag jobbar. Alltså, vem fan tror han att han är? Är det svårt att fråga snällt? Är det svårt att ge all information som behövs vid samma tillfälle? När man gjort sitt bästa, jobbar till 1 på natten, frågat och gör som man fått svar, jobbar över varje dag så orkar man inte att helt plötsligt bli ifrågasatt om man någonsin skött sitt jobb.

Kvittar ALLTID timme för timme, alltså inget extra för att jag kämpar helger, kvällar och nätter för att hinna bli färdig i tid och så har han mage att ifrågasätta min ärlighet. Sist det blev strul med den där jävla tidrapporteringen så fick jag avdrag för flera dagar på lönen, som jag egentligen jobbat in, bara för att jag inte kunde bevisa att jag verkligen jobbat för 6 månader sedan. Tänker fan inte ge mig den här gången.

Ska fan ta reda på vad jag har för rättigheter gällande övertid och helgarbete.

Kommentarer
Postat av: Sara

vad har hänt? :O

2009-11-10 @ 13:39:44
URL: http://apieceofsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback