Aeriel

20% rabatt på valfri vara

Varje gång har jag missat att använda erbjudandet men igår gav jag mig fan på att gå till Åhlens och shoppa upp kupongen! Siktet var inställt på en matchande Longchamp väska till nyckelfodralet som jag redan har. Hittade rätt färg... men inte rätt storlek. Jag blev helt ställd. Irrade fram och tillbaka mellan alla väskor.

"Jaha, vad ska jag nu köpa till mig själv och tjäna en massa pengar med min kupong?"

Jag gick för att hitta en ny fuktcreme till ansiktet. Efter mycket om och men så kom Åhlenskvinnan fram till att jag borde gå till apoteket istället.

"Jaha!"

Då slog blixten ner och så gick jag till herravdelningen och köpte Kalles julklapp. Det tog ungefär 15 min att hitta det jag ville ha... av totalt 2 timmar som jag virrat runt därinne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback