Aeriel

Oj, oj...

Jag uttalade mig precis på en vuxen blogg. Jag läste alltså en vuxen blogg. Om du oxå vill läsa en vuxen blogg följ länken här.

Blir så jävla arg när jag ser surpungar uttala sig om att det är gener som styr att män är så överlägsna. Att historiens antrepenörer är ett tydligt tecken på det. Ok...  killar har i alla tider fått göra precis vad de vill och brudar ansågs vara prostituerade om de gick utanför dörren för ofta... vad lämnar mest utrymme för skapande och företagande? Med allmänt accepterade teorier om att kvinnor inte var mer än barn man fick ligga med... hur skapar man sig det där självförtroendet som kanske behövs för att slå sig in på en mansdominerad marknad?

Gubbar alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback