Aeriel

Inte redo än

Blogga? Nä...

Jag känner inte för att skriva. Det finns bara saker som irriterar mig -inte engagerar mig just nu. Kalle är såklart det mest irriterande momentet. Fan vad störig och barnslig du är Kalle. Och LAT!

Det blev lite iaf när jag väl satte mig. Har försökt tänka ut lite saker som skulle vara roligt att skriva ner under veckan men de försvann lika fort som de kom. Kanske borde gå runt med penna och block i brallorna? Men är inte det mer sånt som författare gör? Jag vill ju bara ha en blogg som är rolig att läsa ett år senare. Jag sparar min gamla Lunarstorm bara för att dagboken inte ska försvinna. Har tex listor från ett par julaftnar där jag räknar upp allt jag fått.

En riktig författare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback