Aeriel

Begynnelsen

Another one bites the dust. Jag som aldrig skulle blogga. Jag som aldrig ens läst en blogg... läste om den där blondinen i Metro och blev avskräckt. Men det var innan jag träffade Sara och Filip (låter lite som en bra barnbokstitel... bara LSDn kvar Filip) och  insöp deras alster.

Jag började alltså läsa dessa bloggar skapade av dessa två och intresset var fött. Jag har oxå en del saker jag går och tänker på; Varför är det omöjligt att jobba fullt ens en enda månad? Är mannen som uppfann den där kokosoljan alla svarta smörjer in sig med rik? Varför får man skavsår i röven av helt vanligt blekt papper när man ursprungligen torkade sig med sten? Jag har inga svar.

Vad ska jag då skriva om i min högst hemliga blogg med fejkat namn.... ingenting antagligen. Har väl tröttnat om en vecka.

Kommentarer
Postat av: Sara

Blogga på. Det här ser lovande ut! (:

2009-02-17 @ 13:17:43
URL: http://apieceofsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback