Aeriel

Drömvinsten

191 MILJONER KRONOR var drömvinsten uppe i när jag kollade sist. 191 miljoner kronor... Varför är jag inte bra på hästar(?), varför har jag inte sjukt med tur?

191 miljoner spänn... Ni kanske inte tror mig nu men jag brukar ganska ofta tänka på vad jag skulle göra om jag vann mycket pengar. Har till och med gjort en mental lista:

1. Alla i min familj och Kalles föräldrar skulle få en ny bil.



2. Jag skulle köpa drömlägenheten i City med typ 4 gästrum. Självklart måste den ha terass och ligga högst upp i ett hus på en kulle och ha hiss.

3. Jag skulle vilja köpa en lägenhet på Manhattan i New York eller i centrala London.



4. Bjuda familjen på en Tokyoresa.

5. Jag skulle köpa en semestervilla i ett varmt land som ligger tillräckligt nära för att bila/åka tåg till så att mamma kan följa med. Den ska ligga avskilt så att mamma törs ha baddräkt på sig.



6. Jag måste väl typ placera pengarna så att jag inte har skattat bort hela skiten efter bara ett par år.

7. Jag skulle gå till en personlig tränare och bara jobba halvtid.

8. När jag blivit smal och slipper skämmas i bikini ska jag börja resa. Skulle vara kul att ta med farmor och farfar på lyxkryssning på Hurtigrutten... inte för att man har bikini på sig på just den resan.


Alla bilder är tagna från google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback