Aeriel

Sista dagen

Har bara haft Walle här i två dagar men det känns redan jobbigt. Han spiller vatten överallt, luktar rätt illa, häller ut sin mat, biter på mattan, skäller på alla som går förbi... Ja,såhär är det att ha hund. Men nu är det ju jag som har hund -inte alla på kontoret. Det ska bli skönt att åka hem med honom i eftermiddag.

Imorgon ska ringarna hämtas, om de kommit än, och lämna in hundburen jag köpte... mycket riktigt så hade en sömn gått. Hatar att köpa visningex men jag var desperat. Haha, skulle försöka hitta en skämtbild på en hund i bur men hittade ist precis(nästan) en sån modell som jag köpt... fast min är mörkgrå.



Usch, min rasttid är snart slut. Dags att börja leta upp jobb igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback