Aeriel

Radikalt?

Det var gröna dagar i Metro och alla gav förslag på vad som ska göras för att rädda planeten. Andra artiklar försökte skrämma läsaren med att 2030 kommer vi behöva två jordklot. Jag tänkte samma som alltid: Barngräns i ALLA länder! Såg att en farbror tyckte likadant som jag i en artikel... han ansågs ha radikala åsikter. What?! Varför är det så fel? Titta på alla amerikaner som bor i trailerparks, alla uteliggare och kriminella i Sverige, INDIEN, alla barn på barnhem, vi lever över våra tillgångar, jorden klarar inte av att alla människor får samma standard som vi i väst, VI ÄR FÖR MÅNGA!

Jag älskar mina syskon och är glad för att jag har syskon men det funkar inte längre. ALLA länder måste minska sin befolkning om det ska hålla i längden. Vi som förstått det här måste helt enkelt börja. Mer utbildning till Afrika och Indien! Ni kan inte skaffa 20 ungar per familj längre! Hitta ett annat pensionssystem.

Var slåss man mest? Jo, där det är trångt.

Save or clone me before 2030

Kommentarer
Postat av: Sara

haha sant. jag gillar inte när det är trångt..

2009-04-24 @ 16:15:38
URL: http://apieceofsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback