Aeriel

Plugga igen?

Har börjat tänka på det där med att plugga igen. Måste ju ändra så mycket i mitt liv då. Och kommer jag klara att plugga? Jag tror ju inte ens att jag kommer in men om jag gör det... är det typ min skyldighet att plugga då? Att ta vara på chansen? Jag borde vara tacksam för att de ens ger min chansen med min studiebakgrund?

Hur gör man för att klara studierna? Orka med allt tråkigt och stressen? JAg är grymt avundsjuk på alla som bara behöver höra eller läsa något en gång så kommer de ihåg det sedan. Är ännu mer avundsjuk på dem som orkar läsa/plugga 8 timmar om dagen. För det här är ju ett jobb. Att pluga är ett jobb.Om jag inte klarar att plugga -klarar jag att jobba då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback