Aeriel

Hunden är med mig

Min hund är med upp till Sthlm resten av veckan. Han har varit oroväckande duktig. Inte kissat inne, bitit i någons skor eller ens stuckit upp på övervåningen för att bajsa i badrummet. Imorgon ska han med till kontoret... den ackumelerade summan kommer väl då. Har köpt en ny stor bur som jag kan låsa in honom i om det behövs. Får väl ställa den i förrådet.

I måndags var jag sjuk och hemma från jobbet. Perfekt läge att köpa påskpynt och lämna in våra ringar. De skulle komma till fredag hoppades hon.

Tisdag... amway träff. Fick hela affärsidén presenterad och även hur man skapar sitt eget företag ur det här. Ganska intressant tanke.

Nu... Walle står i köket och skriker efter Sagas lämnade köttbullar. Han vägrade äta frukost i morse så han är nog utvulten.
Lite senare... han försöker få upp fiskmatsburkarna... blä. Kanske ska mata honom iaf.

Kommentarer
Postat av: Sofia

hundar är bara för härliga :D

2009-04-07 @ 14:06:11
URL: http://zchnullmundsheting.blogg.se/
Postat av: erica

haha, ja. Det konstiga är att allt är gott att äta utom det som ligger i skålen.

2009-04-08 @ 14:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback